Методична і Виховна робота

Методична скарбничка

  1. Борзова Л.П.Игры на уроке истории.Метод.пособие для учителя.-М.;Изд-во.Владос-Пресс,2001.-160с.

    2.Гін А.О.Прийоми педагогічної техніки.Свобода вибору.Діяльність.Зворотній зв'язок.Ідеальність:посібник.А.О.Гін.-13-е видання.-Х.:Вид.група "Основа",2015.-112с.

    Працюючи з дітьми на уроках дотримуюсь триєдиної мети,виховуючи всебічно гармонійну розвинену особистість,враховуючи  аспекти психології та педагогіки,індивідуальні особливості кожного учня.На уроках використовую ігрові форми як у 6 так і 8 класах,для кращого вивчення і розуміння дітьми вже вивченого чи нового матеріалу - зокрема,ми з 6 класниками разом на "корабликах"вирошаємо в "уявні подорожі"(історія стародавнього світу,історія рідного краю)щоб пізнати світ.На уроках етики у 5-6класах за допомогою "голуба бажань" вивчаємо правила поведінки,етикету,виховуючи таким чином толерантність і повагу один до одного через казки,оповідання,ситуації,що розглядаємо на уроках.На уроках правознавства у 9-10класах вивчаємо закони і правила,долучаю дітей до самостійної роботи - підготувати повідомлення  чи реферату на теми: "Закон і ми", написання творів-роздумів на тему "Моє ставлення до смертної кари.","Моя майбутня професія.","Чи потрібні закони в країні.",розв'язують правові задачі,беруть участь у правових брейн-рингах, розгадують загадки,створюють тематичні стінівки "Права людини","Чорнобильські дзвони"...Учні 10-11класів на уроках філософії,людина і світ - дискусують на актуальні теми сьогодення, добра і зла,складають пазли на тему"Любов.Віра.Добро",пишуть твори на тему "Моя майбутня родина"," Лист до себе","Чи варто прощати зраду"...Мої учні беруть активну участь у міжпредметних олімпіадах,призери багатьох конкурсів- Всеукраїнський історичний конкурс"Лелека"(3місце - Мироненко Анастасія -6клас),завжди стимулюють мене до поглиблення і вивчення чогось нового.Вважаю,що ППД є дуже актуальним у наш час,бо як без вдосконалення себе можна щось пропонувати дітям.

Працюю вже 3 роки в РЦДЮТ керівником гуртків "Європейський клуб" та "Історичне краєзнавство". Вік дітей 12-16років. Ми разом з дітьми вивчаємо історію та культуру не тільки країн Європи,а й рідного краю, а ще складаємо пазли, створюємо стінівки,відгадуємо загадки, беремо активну участь у житті РЦДЮТ...

 Спочатку спершу умудритися,а потім умудрити,спочатку стати світлом,а потім освітлювати.(Григорій Богослов)

Діти повинні жити у світі гри,казки,музики,малюнка,фантазії,творчості.(В.Сухомлинський)

Складові виховання 

Розуміння - основа спілкування

Перемогти дитину можна тільки любов'ю і тільки

Ваша успішність як вчителя - коли ваший учень чи учениця посміхається вам 

Правове виховання 

Написання Листа солдату

Написання листа собі у майбутне

Проведення тематичних годин і бесід 

Зустрічі з представниками влади - юстицією,поліцією,представниками МЧС...

Участь у брейн-рингах "Закони знаємо - право вивчаємо"

Зустріч з ветеранами

Відвідування краєзнавчого музею

Відвідування фестивалю "З країни в Україну!"




 

  

Комментариев нет:

Отправить комментарий